4+5 مسابقه تماشایی در 45 روز

به گزارش مجله سرگرمی، زمان ازسرگیری لیگ نوزدهم به طور رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام شد و بر این اساس مسابقات این فصل با برگزاری ملاقات معوقه فولاد و استقلال در روز 29 خرداد دوباره استارت خواهد خورد. این به منزله خاتمه مدت ها انتظار برای طرفداران فوتبال ایران است. نیم نگاهی به تقویم مسابقات نشان می دهد حداقل 5 بازی بسیار جذاب در لیگ به اضافه 4 ملاقات احتمالا مهم در جام حذفی انتظار طرفداران را می کشد. همه این مسابقات دیدنی قرار است نهایتا ظرف 45 روز برگزار گردد.

4+5 مسابقه تماشایی در 45 روز

نکو-فرهاد؛ ستاره هایی که هرگز دوست نبودند

برای استارت دوباره مسابقات، دوئل فرهاد مجیدی و جواد نکونام یک آگاه خوب و جذاب است. ضمن اینکه هم استقلال و هم فولاد در لیگ نوزدهم تیم های خوبی بوده اند، باید به این نکته هم اشاره نمود که روابط سرمربیان این 2 تیم هرگز چندان مطلوب نبوده است. هم نکو و هم فرهاد تا به حال طعنه های اساسی و صریحی به هم زده اند که به خاطر جلوگیری از حقوقی شدن این مطلب، از بازنویسی آن ها پرهیز می کنیم! با این همه بعید است حتی خود این 2 نفر ادعای رفاقت داشته باشند. همین مسئله تقابل آن ها را در روز 29 خرداد جذاب تر می نماید.

استقلال-تراکتور؛ به به چه گردد

بعد از بازگشایی لیگ، مسابقات هفته های بیست ودوم و بیست وسوم حال و هوای معمولی دارند، اما هفته بیست وچهارم شاهد یک رقابت عظیم و تماشایی خواهیم بود. در این هفته استقلال میزبان تراکتور تبریز خواهد بود. این مسابقه همواره و تحت هر شرایطی جذاب است. بازی رفت را تیم استراماچونی با ارائه یک نمایش برتر 4 بر 2 برد و حالا تراکتور برای انتقام به تهران خواهد آمد؛ در مسابقه ای که نتیجه آن احتمالا روی معادلات سهمیه آسیایی هم اثرگذار است.

مسجدسلیمان-پرسپولیس؛ طلسم عجیب

شاید بازی پرسپولیس-فولاد در هفته بیست وپنجم جذاب تر به نظر برسد، اما انتخاب ما برای این فهرست، ملاقات سرخپوشان با نفت در مسجدسلیمان است؛ مسابقه ای که هفته بیست وششم انجام خواهد شد. پرسپولیس در بازی رفت فوتبال خوبی بازی کرد، اما در روز درخشش سوشا مکانی یک بر صفر باخت. نکته عجیب اینجاست که قرمز ها در لیگ برتر هرگز نتوانسته اند نفت مسجدسلیمان را ببرند؛ آیا این طلسم بالاخره خواهد شکست؟

تراکتور-سپاهان؛ جنگ دوستان استراتژیک!

در هفته بیست وپنجم سپاهان به تبریز می رود تا میهمان تراکتور باشد. بازی های این 2 تیم در چند سال گذشته معمولا بسیار جذاب و باکیفیت از کار درآمده است. بازی رفت را هم سپاهان در روزی 2 بر صفر برد که تراکتور فوتبال خوبی بازی کرد. جنگ این 2 تیم که روی معادلات بالای جدول هم تأثیر زیادی دارد، به نوعی تقابل متحدان استراتژیک سال های اخیر است. بعد از اتفاقات عجیب هفته پایانی لیگ چهاردهم و لیزخوردن قهرمانی تراکتور به سمت سپاهان، روابط این 2 باشگاه به مرور حسنه شد و آن ها معمولا در یک جبهه قرار دارند.

استقلال-سپاهان؛ و اینک فرهاد و امیر

هفته بیست وهفتم، اما یکی دیگر از شاه بازی های فوتبال ایران برگزار خواهد شد. در این ایستگاه سپاهان در استادیوم آزادی میهمان استقلال است. بدون ذره ای تردید، نیمی از حساسیت این بازی به خاطر تقابل فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی خواهد بود؛ 2 نفری که نیازی نیست در خصوص رابطه پرفراز و نشیب شان پرگویی کنیم. به علاوه استقلال-سپاهان به طور مستقل هم یک مسابقه کلاسیک به شمار می رود که معمولا هم زیبا و دیدنی از کار درمی آید. بازی رفت با گل دیرهنگام امید نورافکن 2-2 مساوی شد. نورافکن با آن شادی عجیب و غریبش، خوش شانس است که بازی برگشت بدون حضور تماشاگران برگزار می گردد!

و این 4 بازی حذفی

مسابقات جام حذفی در ایران به نیمه نهایی رسیده، اما هنوز یک بازی از مرحله یک چهارم باقی مانده که اتفاقا مسابقه بسیار جذابی هم هست. بر این اساس استقلال در تهران میزبان سپاهان خواهد بود که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد یک دوئل مجیدی-قلعه نویی دیگر محسوب می گردد. برنده این بازی به جمع پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجدسلیمان اضافه می گردد تا قرعه کشی بین تیم ها برنامه نیمه نهایی را معین کند؛ بنابراین 4 بازی دیدنی در جام حذفی داریم؛ یکی همین استقلال-سپاهان، دو تا در نیمه نهایی و چهارمی هم در فینال جام حذفی. تازه شاید خوش شانس باشیم و یک دربی تهران هم از دل این بازی ها بیرون بیاید؛ دربی در سکوت!

منبع: همشهری

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 92134

به "4+5 مسابقه تماشایی در 45 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4+5 مسابقه تماشایی در 45 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید