10تا از بهترین هتل های بیوک آدا کدامند؟

به گزارش مجله سرگرمی، در آنالیز خدمات همه این 10 هتل برتر جزیره بیوک آدا خدماتی مثل: اینترنت wifi رایگان، پذیرش 24 ساعته،سرویس صبحانه رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون اختصاصی هر اتاق، سرویس اختصاصی هر اتاق و خدمات خشکشویی با هزینه آزاد وجود دارد.

10تا از بهترین هتل های بیوک آدا کدامند؟

1.هتل Elisa Butik

این هتل در خیابان معدن، خیابان اوکارا، پلاک 19 بیوک آدا و نزدیک ساحل قرار گرفته است. مهمترین ویژگی این هتل که مورد علاقه مسافران قرار گرفته است چشم انداز فوق العاده زیبای آن است. اتاق های خوب و تمیزی دارد. شما می توانید از دیدن مناظر زیبای بیوک آدا از تراس اتاق تان در این هتل لذت ببرید. دکوراسیون اتاق ها ساده اما شیک است. در مدت اقامت تان در این هتل با رفتار خوب کارکنان روبرو خواهید شد. از نظر کسانی که در این هتل اقامت داشته اند غذای هتل خوب گفته شده است. مسئولین هتل به زبان ترکی و انگیلسی با شما صحبت می نمایند.

امکانات دیگر این هتل: رستوران، کافه.

2.هتل Serguzest

هتل سرگذشت در خیابان گوزَل لَر، پلاک 2 قرار گرفته است. این هتل دارای رتبه دوم در میان هتل های بیوک آداست. هتل سرگذشت در نزدیکی ساحل و در دو طبقه به مسافران خدمات می دهد. از نظر مسافران صبحانه هتل سرگذشت فوق العادست. اگر دوست دارید در اتاق زیر شیروانی اقامت داشته باشید این هتل به شما این امکان را خواهد داد. هتل سرگذشت اتاق های زیر شیروانی تمیز و شیکی دارد و انعکاس نور در شیشه های رنگی در و پنجره اتاق فضای آن را دلنشین و زیباتر می نماید. در محوطه سرسبز باغ این هتل میز جایگاه هایی برای استراحت مسافران قرار داده اند. شما می توانید برای صرف صبحانه یا بعد از شام از فضای باز هتل بهره ببرید. البته در این هتل نیز می توانید صبحانه را در اتاق خودتان میل کنید. به تعبیر یکی از مسافران شما با اقامت در این هتل فکر می کنید در خانه خودتان هستید. هتل سرگذشت برای بچه ها امکاناتی مثل جایگاه کودک در رستوران و دوچرخه سواری دارد. اگر دوست دارید در هتلی آرام اقامت داشته باشید هتل سرگذشت یکی از این هتل هاست. مسئولین این هتل به زبان آلمانی، انگلیسی و ترکی با شما صحبت می نمایند.

امکانات دیگر هتل: باغ، رستوران و کافی شاپ، منو اضافی (هزینه جداگانه)، اتاق جلسات.

3. هتل Mimoza butik otel

هتل Mimoza butik در خیابان زانوس پاشا، پلاک 1 قرار گرفته است. این هتل از هتل های نزدیک به ساحل در جزیره بیوک آداست. اتاق های ساده و شیک با تراس کوچک دارد. شما می توانید با نشستن در این تراس همزمان با دیدن مناظر طبیعت زیبای این جزیره زیبا نوشیدنی مورد علاقه تان را میل کنید و از سفرتان به بیوک آدا لذت ببرید. در این هتل با شما به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می نمایند.

4. هتل Ada palas

هتل آدا پلاس در خیابان جیجِکلی یالی، پلاک 24 قرار گرفته است. ساختمان این هتل مربوط به قرن 19 است. اتاق های هتل Ada Palas در سبک کلاسیک با مبلمان دست ساز تزئین شده اند. وعده های غذایی دیگر و سرویس های دیگر در رستوران هتل عرضه می شوند.

دکوراسیون، پرده پنجره ها، تزئینات دیواری اتاق های این هتل کلاسیک و شیک است. کافه رستوران آن در قسمت باغ هتل و بسیار زیبا و رویایی است. از این هتل با 20 دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل بیوک آدا برسید. فضای رومانتیک این هتل باعث شده تا بیشتر زوج ها این هتل را برای اقامت شان در بیوک آدا انتخاب نمایند. اگر در طول روز خواستید چای و قهوه به همراه کیک و شیرینی های ترکی میل کنید می توانید به باغ رستوران این هتل بروید. در هتل Ada palas می توانید صبحانه را در اتاق خودتان صرف کنید.

از امکانات دیگر هتل: نمابر و فتوکپی، سالن جلسات، سالن پذیرایی.

5. هتل splendid palace

آدرس این هتل بزرگ و باشکوه جزیره بیوک آدا در خیابان نیسان، پلاک 32 است. پنجمین هتل از بهترین هتل های جزیره بیوک آدا هتل splendid palace است. ساختمان این هتل از بناهای باشکوه در جزیره بیوک آداست. به همین خاطر این هتل را به عنوان قصر یا کاخ باشکوه می شناسند. اتاق های هتل باشکوه بیوک آدا، با نورعالی و سقف های بلند هستند. برای صرف وعده های غیر از صبحانه (با هزینه آزاد) می توانید از رستوران هتل بهره ببرید. این هتل برای اقامت زوج ها انتخاب مناسبی است و بالاترین امتیاز را نیز زوج ها به این هتل داده اند.

قسمتی از این هتل باغ بوده شما می توانید از مبلمان فضای آزاد در این بخش از هتل بهره ببرید استخر فضای باز فصلی است. امکانات ویژه برای معلولین برای این مسافران خاص دارد. اتاق های خانوادگی دارد. مسئولین این هتل با شما به زیان ترکی و انگلیسی صحبت می نمایند. برای مسافرانی که به هر دلیلی توانایی راه رفتن ندارند، ویلچر در دسترس است. در نظرسنجی های مسافران هتل splendid palace نور، هوا، اتاق های بزرگ و تماشای منظره زیبای جزیره از پنجره اتاق از مواردی است که مورد تایید آن ها بوده است.

از دیگر امکانات هتل:سالن جلسات، باغ، استخر روباز،کافه، رستوران و اتاق بازی.

6. هتل cinar hotel

هتل چنار بیوک آدا در خیابان معدن چنار، پلاک 38 قرار گرفته است. هتل چنار نزدیک به ساحل است. بیشتر اتاق ها دارای بالکن هستند و از آن جا می توانید نمای زیبایی از دریا را ببینید. در هتل چنار می توانید دوچرخه اجاره کنید و در مناطق اطراف هتل دوچرخه سواری کنید. این هتل اتاق های خیلی بزرگی ندارد اما خو و تمیز معرفی شده اند. دکوراسیون اتاق ها ساده است. اقامت در این هتل می تواند گزینه خوبی برای مدیریت بهتر هزینه های سفرتان باشد.

7. هتل buyukada cankaya hotel

اگر می خواهید در جزیره بیوک آدا به این هتل بروید باید به خیابان چانکایا، پلاک 14 بروید. آیا دوست دارید در سفر به جزیره بیوک آدا در هتلی با معماری یونانی اقامت داشته باشید؟ اگر جواب شما مثبت است هتل cankaya گزینه انتخابی شما خواهد بود. هر روز صبح صبحانه در باغ هتل سرو می گردد. هوای مطبوع باغ این هتل بسیار لذت بخش است. امکان اجاره دوچرخه در هتل وجود دارد. اتاق های این هتل تراس های زیبایی دارند. مسئولین هتل با شما به زبان انگیلسی، روسی و ترکی صحبت می نمایند. این هتل برای مهمانان معلول امکانات خاصی دارد.

امکانات دیگر هتل: کافی شاپ، اتاق جلسه، منطقه سیگاری معین شده، اتاق جلسات، استخر روباز.

8. هتل nizam butik otel buyukada

برای اقامت در این هتل باید به خیابان نظام، پلاک 53 بروید. ساختمان هتل nizam butik در میان باغی قرار گرفته است. مناظر زیبای باغ های دیگر در کنار این هتل دیدنی است. دیدن گل های رنگارنگی که حال تان را خوب می نماید. در این هتل اگر در تراس حضور داشته باشید درشکه هایی را می بینید که از مقابل شما عبور می نمایند. دوچرخه سواری در اطراف این هتل هواداران خاص خود را دارد. شما اگر قصد دوچرخه سواری دارید می توانید از هتل دوچرخه کرایه کنید. از این هتل چشم انداز دریا به خصوص موقع غروب دریا بسیار تماشایی است. اگر در بیوک آدا بخواهید غواصی یا ماهیگیری کنید این هتل در قبال پرداخت هزینه، امکانات این تفریحات به شما عرضه می نمایند. امکان خوردن صبحانه در اتاق تان برای شما فراهم است. مسافرانی که دارای معلولیت هستند می توانند از امکانات ویژه این هتل استفاده نمایند.

امکانات دیگر هتل: کافی شاپ،سالن جلسات، قسمتی جداگانه برای کشیدن سیگار.

9. هتل Eskibağ Butik

برای رفتن به این هتل در جزیره بیوک آدا باید به خیابان سَکاریا، پلاک 5 بروید. هتل Eskibağ Butik نمایی کاملا چوبی و زیبا دارد. سقف اتاق های آن نیز از چوب است. اتاق های آن اندازه متوسطی دارند، نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک است. حتی نرده های تراس اتاق ها هم چوبی است. اتاق ها به شکل بسیار زیبایی تزئین شده اند تا فضای دل نشینی برای اقامت مسافران فراهم گردد. بعضی از اتاق های هتل دارای بالکن اختصاصی و چشم انداز دریا هستند.

هر روز صبح، صبحانه ای خوب در هتل Eskibağ Butik برای مسافران سرو می گردد.چشم انداز دریا از پنجره اتاق تان دیدنی است. این هتل قسمتی از ساحل را به خود اختصاص داده است. با اقامت در این هتل ساحل در چند قدمی شما خواهد بود. مسئولین این هتل با شما به زبان های یونانی، انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می نمایند. اگر بخواهید با دوچرخه گشتی در جزیره داشته باشید این هتل این امکان را برای شما فراهم نموده است. هزینه اجاره دوچرخه جدا از هزینه اقامت تان در هتل است.

10. هتل ascot

هتل آسکوت بیوک آدا در خیابان معدن ماه چنار، پلاک 6 واقع شده است. هتل ascot hotel دهمین هتل در رتبه بندی بهترین هتل های بیوک آداست. این هتل دارای باغ بزرگ و استخر روباز است. در رستوران این هتل می توانید غذاهای سنتی ترکی و غذاهای مدیترانه ای سفارش دهید. در این هتل هم می توانید از سرویس اجاره دوچرخه بهره ببرید. اتاق های این هتل با نور خوب و دارای تراس هستند. شما می توانید زیبایی های جزیره بیوک آدا را از تراس اتاق تان در این هتل تماشا کنید. اگر بخواهید وسایل ماهیگیری هتل را به بیرون از محوطه هتل ببرید و در قسمتی دیگر از ساحل ماهیگیری کنید از شما هزینه جداگانه گرفته می گردد.

کافه و رستوران هتل برای وعده های اصلی غذا و میان وعده ها به مسافران با هزینه جدا از هزینه اقامت خدمات عرضه می نمایند. مسئولین این هتل با شما به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می نمایند.

امکانات دیگر هتل: شومینه در فضای باز؛ سالن جلسات.

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: دالاهو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56919

به "10تا از بهترین هتل های بیوک آدا کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10تا از بهترین هتل های بیوک آدا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید