کشتی آزاد جوانان دنیا، صعود امیرحسین زارع به نیمه نهایی و شکست سه نماینده ایران

به گزارش مجله سرگرمی، امیرحسین زارع به مرحله نیمه نهایی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی دنیا در استونی راه یافت.

کشتی آزاد جوانان دنیا، صعود امیرحسین زارع به نیمه نهایی و شکست سه نماینده ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی دنیا از ظهر امروز (سه شنبه) در شهر تالین استونی در حال برگزاری است که امیرحسین زارع نماینده وزن 125 کیلوگرم کشورمان به مرحله نیمه نهایی راه یافته است.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم مهدی شیرازی در دور نخست مقابل موحامد کلیش از ترکیه با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 2 دولت تاژی بایف از قزاقستان را از پیشِ رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. شیرازی در این مرحله مقابل جبرئیل تاگ از آمریکا با نتیجه 2 بر یک مغلوب گردید و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را به دست آورد.

در وزن 74 کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 از سد داوود علیزالاف از بلاروس گذشت وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 14 بر 7 مغلوب داوید کار از کشور آمریکا شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن 86 کیلوگرم سجاد حبیبی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر از سد ماگومد آسیاتیلوف از آذربایجان گذشت. وی در دور دوم مقابل شوتارو یامادا از ژاپن با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. حبیبی در این مرحله با نتیجه 6 بر یک مغلوب ترنت هیدالی از آمریکا شد و باید منتظر راهیابی این کشتی گیر به دیدار پایانی باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه شانس مجدد (بازنده ها) ادامه دهد.

در وزن 92 کیلوگرم علیرضا عبداللهی در دور نخست با نتیجه 9 بر 2 مغلوب آلان باگایف از روسیه شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز با حضور در گروه بازنده ها، شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را به دست آورد.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر هوانس ماقاکیان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل احمد محمد خلیل از مصر با نتیجه 12 بر 2 به رجحان دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. زارع در این مرحله به مصاف آلن خوبولوف از روسیه می رود.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق عصر امروز (سه شنبه) برگزار می گردد.

+

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37437

به "کشتی آزاد جوانان دنیا، صعود امیرحسین زارع به نیمه نهایی و شکست سه نماینده ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد جوانان دنیا، صعود امیرحسین زارع به نیمه نهایی و شکست سه نماینده ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید