کتاب های نذری در کتابخانه های عمومی فارس نهاده شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در شیراز، محمدحسین فیروزی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: اولین جشنواره مردمی نذر کتاب استان فارس، با حضور مقامات ارشد استان از 20 مردادماه شروع شد و در 10 روز نخست برگزاری این رویداد مردمی، 431 خیر دانایی در استان بیش از 16 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی فارس تقدیم کردند.

کتاب های نذری در کتابخانه های عمومی فارس نهاده شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس ارزش ریالی کتاب های اهدایی در 10 روز نخست را بیش از 7 میلیارد و 340 میلیون ریال برشمرد.

وی افزود: محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در گام نخست، با اهدای 200 جلد کتاب از کتابخانه شخصی خود به کتابخانه های عمومی فارس به این رویداد بزرگ فرهنگی پیوست تا علاوه بر روشن کردن اولین چراغ جشنواره، مدیران و مسئولان اجرایی استان را به اهدای کتابخانه های شخصی و ادارات، به کتابخانه های عمومی دعوت کند.

فیروزی در ادامه گفت: نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب در استان فارس با شعار به کتاب هایت بال بده به همت اداره کل کتابخانه های عمومی فارس با هدف تأمین منابع کتابخانه های عمومی کودک و نوجوان، سیار و روستایی برگزار شده است.

وی با دعوت از عموم مردم برای مشارکت در این طرح گفت: علاقه مندان می توانند کتاب های خود را به کتابخانه های عمومی استان فارس اهدا نمایند. آدرس کتابخانه های عمومی در سامانه SAMANPL.IR در بخش لیست پرتال کتابخانه ها قابل مشاهده است.

به گزارش ایبنا؛ جشنواره مردمی نذر کتاب استان فارس از 20 مردادماه شروع شده و تا 24 آبان 1402 ادامه خواهد داشت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 31 مرداد 1402 بروزرسانی: 31 مرداد 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164553

به "کتاب های نذری در کتابخانه های عمومی فارس نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب های نذری در کتابخانه های عمومی فارس نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید