پرواز هما در راستا تهران - استانبول و برعکس برقرار شد

به گزارش مجله سرگرمی، فردا پرواز تهران به مقصد استانبول برقرار می شود؛ پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از تهران به مقصد استانبول از بیست وسوم تیرماه در روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته، از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

پرواز هما در راستا تهران - استانبول و برعکس برقرار شد

این پرواز در ساعت 9 و 25 دقیقه با شماره پرواز 719 در روزهای دوشنبه و جمعه تهران را به مقصد استانبول ترک خواهد کرد؛ همچنین بازگشت آن در همان دو روز در ساعت 12 و 40 دقیقه به وقت محلی با شماره پرواز 718 از فرودگاه استانبول به مقصد فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

چهارم اسفندماه 1398، ترکیه مرزهای زمینی خود را با ایران بست و مرزهای هوایی اش را یک طرفه کرد؛ ساعت پنج عصر روز یک شنبه چهارم اسفندماه وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرد که تمام بزرگراه ها و خطوط راه آهن از جهت ایران بسته شدند و پرواز هواپیماها از این کشور نیز معلق شدند. همچنین از چهارم اسفندماه دو گذرگاه مرزی کاپیکوی (رازی) در استان وان، اسندره (سرو) در استان هاکاری ترکیه و هم چنین گذرگاه بازرگان به روی مسافران ایرانی بسته شد. تا اینکه در پانزدهم خردادماه مرزهای زمینی ترکیه با ایران بازگشایی شده و تجارت ایران با ترکیه از طریق ریل و گمرک رازی فعال شد

قبلاً کاووس اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه از بازگشایی مرزهای هوایی در پانزدهم مردادماه خبر داده بود.

حالا 23 روز زودتر با دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پرواز ایران به ترکیه برقرار شده است. هما با دریافت مجوز به فرودگاه های لندن، منچستر، پاریس و آمستردام هم پرواز می کند.

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 101020

به "پرواز هما در راستا تهران - استانبول و برعکس برقرار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز هما در راستا تهران - استانبول و برعکس برقرار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید