پرسپولیسی ها به دنبال شرایط برابری با سپاهان و استقلال

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ خواست شرایط عادلانه ای را برای تیم های بالانشین جدول در نظر بگیرد.

پرسپولیسی ها به دنبال شرایط برابری با سپاهان و استقلال

به گزارش خبرنگاران، کاروان پرسپولیس بلافاصله بعد از بازگشت از هند به قرنطینه رفت. قرار است از سرخ پوشان برای بار دوم تست کرونا گرفته گردد تا پس از منفی شدن تست جواب ها، پرسپولیسی ها بتوانند در تمرین حضور پیدا نمایند. هرچند هنوز تست دوم از پرسپولیسی ها گرفته نشده است. در این میان موضوع این است که باشگاه پرسپولیسی ها به دنبال این نیست تا قرنطینه ای برای شان در نظر گرفته نگردد بلکه از سازمان لیگ خواسته اند بازی این تیم مقابل سپاهان و استقلال به تعویق بیفتد.

چرا که پرسپولیسی ها بعد از قرنطینه بلافاصله باید به اصفهان رفته تا مقابل سپاهان به میدان بروند آن هم در حالی که هنوز هیچ تمرینی را برگزار ننموده است و سپاهان بدون هیچ دغدغه ای در حال آماده سازی خود برای ملاقات با پرسپولیس است. از این رو پرسپولیسی ها از سازمان لیگ خواسته اند این قرنطینه نباید در زمین فوتبال شرایط نابرابری ایجاد کند پس بهتر است بازی با سپاهان و استقلال به تعویق بیفتد تا آن ها بتوانند در شرایط عادی تمرین نموده و در شرایط برابر مقابل دو رقیب خود به زمین بروند. هرچند هنوز مسئولان سازمان لیگ پاسخی به این درخواست پرسپولیسی ها نداده و بعید است پرسپولیس بتواند در شرایط موردنظرش با سپاهان و استقلال بازی کند.

سرخپوشان پایتخت صبح دیروز در حالی به ایران رسیدند که بلافاصله از فرودگاه به هتل المپیک رفتند و باتوجه به ورود از هندوستان، قرنطینه شدند. آن ها همچنین یک تست کرونا را پشت سر گذاشتند که نتیجه آن منفی اعلام شد و حالا در صورت منفی بودن تست دوم، اجازه تمرین را پیدا خواهند کرد. اما در شرایطی که قرار بود بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس صبح امروز تست دوم را در حضور مسئولان وزارت بهداشت انجام دهند، این اتفاق هنوز رخ نداده است. اگر آزمایش کرونا صبح انجام می شد، با به دست آمدن نتایج، شاگردان گل محمدی فرصت برگزاری تمرین را پیدا می کردند. اعضای تیم پرسپولیس حالا منتظرند تا هرچه زودتر مسئولان وزارت بهداشت در هتل المپیک حضور یابند و تست دوم را از آن ها بگیرند تا بالاخره اولین تمرین بعد از لیگ قهرمانان آسیا برگزار گردد.

تیم فوتبال پرسپولیس در بهترین شرایط تنها با دو جلسه تمرین به مصاف سپاهان خواهد رفت. پرسپولیس با دو جلسه تمرین مقابل سپاهان بازی خواهد نمود.

تیم فوتبال پرسپولیس از دو روز قبل و پس از بازگشت از هند به تهران در هتل المپیک در قرنطینه حضور دارد. این در شرایطی است که سرخ پوشان اجازه تمرین نداشته و قرار است پس از منفی شدن تست های اول و دوم کرونا تمرین را استارت بزنند که در بهترین حالت روز سه شنبه خواهد بود. از این رو اگر پرسپولیسی ها روز سه شنبه تمرین نمایند با توجه به این که این تیم باید روز آدینه در اصفهان مقابل سپاهان بازی کند تنها دو جلسه تمرین را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار نموده و روز پنجشنبه نیز راهی اصفهان شده و عملا قادر به انجام تمرینات تاکتیکی نیستند.

از این رو گل محمدی تنها دو جلسه تمرینی فرصت دارد تا بازیکنانش را آماده ملاقات با سپاهان کند. جالب اینجاسیت که قرار بود تست دوم کرونا امروز از پرسپولیسی ها گرفته گردد که هنوز تستی گرفته نشده و همین موضوع با توجه به این که برگزاری تمرین در گروی منفی شدن جواب تست هاست، می تواند تمرین پرسپولیس را باز هم به تاخیر بیاندازد. به نظر می رسد پرسپولیس و سپاهان در شرایطی کاملا متفاوت قرار است مقابل هم صف آرایی نمایند.

سرخ پوشان به محض حضور در قرنطینه تست کرونا دادند و قرار بود تا پیش از ظهر امروز نیز تست دوم از آن ها گرفته گردد اما این اتفاق رخ نداده و هنوز پرسپولیسی ها تست دوم را نداده اند. آن هم در حالی که تمرین کردن پرسپولیسی ها در گروی نتایج این تست ها است و وزارت بهداشت اعلام نموده تنها در صورتی پرسپولیسی ها اجازه تمرین دارند که نتایج تست های سرخ پوشان منفی گردد.

بر همین اساس قرار بود بعد از منفی شدن تست دوم که در زود ترین حالت نتیجه اش روز سه شنبه به دست گروه پزشکی تیم می رسید، بازیکنان اولین تمرین خود را برای بازی با سپاهان انجام دهند اما با توجه به این که هنوز و تا این ساعت از پرسپولیسی ها تست دوم گرفته نشده به نظر می رسد تمرین پرسپولیس باز هم به تاخیر خواهد افتاد آن هم در حالی که پرسپولیس باید روز آدینه به مصاف سپاهان برود و هنوز یک جلسه تمرینی برای آمادگی انجام نداده است. باید منتظر بود و دید چه زمانی از کاروان قرنطینه پرسپولیس تست گرفته شده و بالاخره سرخ پوشان چه زمانی قادر به تمرین خواهند بود.

از طرفی با توجه به شرایط قرنطینه پرسپولیس، سعید آقایی نمی تواند در اردوی سرخ پوشان حاضر گردد. پرسپولیس روزهای عجیب و غریبی را پشت سر می گذارد و یک سری اتفاقات دست به دست هم داده تا یحیی گل محمدی عملا نتواند از تمام نیروهای خود برای بازی با سپاهان بهره ببرد.

پرسپولیس در حال حاضر خلاف تمام نمایندگان باشگاهی ایران در رقابت های آسیایی در قرنطینه است و اگرچه شنیده می شد سعید آقایی، با در اختیار داشتن تست منفی کرونا و با صلاحدید کادر فنی این باشگاه می تواند به اردوی تیمش اضافه گردد اما بعضی خبرهای دریافتی حاکی از آن است که به باشگاه اعلام شده سعید آقایی نمی تواند به خاطر قرنطینه به اردوی تیم اضافه گردد. آن هم در حالی که پرسپولیس روز آدینه باید به مصاف سپاهان برود و کاملا غیر طیبیعی است که گل محمدی از سعید آقایی که بیش از 20 و چند روز است با تیم تمرین ننموده در ترکیب خود بهره ببرد.

از این رو عملا سعید آقایی بدون این که مصدوم یا محروم باشد به خاطر شرایطی که برای پرسپولیس به وجود آمده قادر به همراهی پرسپولیس مقابل سپاهان نخواهد بود. آن هم در حالی که سپاهان حریف مستقیم پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی محسوب شده و نتیجه این بازی مستقیم تا حد زیادی می تواند شرایط تیم پیروز میدان را در صدر جدول سامان ببخشد. حالا باید منتظر بود و دید در نهایت سعید آقایی مجوز لازم برای حضور در اردوی تیم را خواهد داشت یا نه.

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 145129

به "پرسپولیسی ها به دنبال شرایط برابری با سپاهان و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها به دنبال شرایط برابری با سپاهان و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید