خاتمه بی نتیجه مذاکرات دولت ونزوئلا و مخالفان

به گزارش مجله سرگرمی، مذاکرات بین نمایندگان دولت ونزوئلا و مخالفان برای خاتمه دادن به بحران سیاسی این کشور بدون دستیابی به توافق خاتمه یافته است.

خاتمه بی نتیجه مذاکرات دولت ونزوئلا و مخالفان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، خورخه رودریگز وزیر اطلاع رسانی ونزوئلا که ریاست هیات دولت این کشور در مذاکرات باربادوس با مخالفان را بر عهده داشت، با انتشار پیغامی در توئیتر از سرانجام بی نتیجه این مذاکرات خبر داده است.

وی در این پیغام نوشت: این دور از مذاکرات در باربادوس که برای مصاحبه و صلح بود، به سرانجام رسیده است. این یک نشست برای تبادل موفقیت آمیز دیدگاه ها بود که با کوشش دولت نروژ برگزار گردید.

در این نشست، نمایندگان دولت ونزوئلا با مخالفان در باربادوس دیدار کردند، این بخشی از کوشش های بین المللی برای از بین بردن بن بست سیاسی در ونزوئلا است که از سال 2018 میلادی پس از انتخاب مجدد نیکولاس مادورو به عنوان رئیس جمهور ، تشدید شده است.

یک منبع مطلع مخالفان نیز که خواست نامش فاش نشود، گفت: این احتمال وجود دارد که دو طرف بار دیگر روز دوشنبه با یکدیگر در باربادوس دیدار و مصاحبه نمایند.

تیم رسانه ای خوان گوایدو رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا و رهبر مخالفان نیز قرار است طی ساعات آینده بیانیه ای را درباره مذاکرات باربادوس منتشر کند.

وزارت خارجه نروژ نیز حاضر به شرح درباره روند پیشرفت مذاکرات نشده است. بعضی شایعات منتشر شده طی روزهای اخیر حاکی است که مخالفان خواهان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تا 9 ماه آینده هستند و در این مدت مادورو نباید قدرت را در دست داشته باشد.

ولی کابلو معاون رئیس جمهور ونزوئلا ایده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را رد کرد و گفت: هیچ گونه انتخابات ریاست جمهوری برگزار نخواهد شد، ونزوئلا رئیس جمهوری به نام نیکولاس مادورو دارد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31670

به "خاتمه بی نتیجه مذاکرات دولت ونزوئلا و مخالفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه بی نتیجه مذاکرات دولت ونزوئلا و مخالفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید