نویدکیا: وقت کشی نه در سبک فوتبال من است و نه آن را دوست دارم، عقب نشینی ما مقابل نفت طبیعی بود

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت که عقب نشینی تیمش بعد از زدن گل اول به تیم صنعت نفت آبادان طبیعی بوده است.

نویدکیا: وقت کشی نه در سبک فوتبال من است و نه آن را دوست دارم، عقب نشینی ما مقابل نفت طبیعی بود

به گزارش خبرنگاران، محرم نویدکیا پس از رجحان 2 بر یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: می خواهم به دو نکته اشاره کنم. از رئیس کارخانه سپاهان یعنی مهندس عظیمیان بابت حمایت های ویژه اش از تیم تشکر می کنم. از او می خواهم تا جایی که می گردد، مانند سال های گذشته تا حد توان و تا جایی که می تواند از سپاهان حمایت کند تا در راه خود جلو برویم. پیش از بازی طرفداران خیلی خوب صنعت نفت را دیدم که خیلی محبت داشتند و تیم سپاهان و ما را تشویق کردند. از آنها تشکر می کنم.

وی درباره بازی گفت: در بهترین زمان ممکن و اوایل بازی به گل رسیدیم. این یک حسن خیلی خوب داشت و یک نیمه در کار دفاعی خیلی خوب عمل کردیم. ما بعد از گل مان کمی عقب نشینی کردیم که طبیعی بود. فکر می کنم دفاع کردن هم یک نوع هنر است که در نیمه اول خیلی خوب آن را انجام دادیم. البته در نیمه دوم فشار صنعت نفت خیلی بیشتر شد و به گل رسید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی سپاهان با بیان اینکه شاگردانش پس از گل هم موقعیت های خیلی خوبی به وجود آوردند، توضیح داد: این نکته برای من خیلی مهم تر است. در آبادان که تا به امروز هیچ تیمی یک مساوی هم نگرفته، بازیکنانم اینقدر با تمام وجود کوشش می نمایند و وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند. بعد بازی یک - یک می گردد و تیم دوباره موقعیت می سازد. اینها نکات مثبت سپاهان در آبادان بود. پس از تساوی یک - یک هم به بازی برگشتیم. واقعاً از صمیم قلب به بازیکنانم خسته نباشید و به طرفداران سپاهان تبریک می گویم.

نویدکیا در واکنش به ادعای خبرنگاری که گفت سپاهان در این مسابقه وقت کشی کرد و محمدرضا خلعتبری هم یک سوم زمان بازی را گرفت، اظهار داشت: من شما را درک می کنم. صنعت نفت تیم شماست و آن را دوست دارید. شاید احساساتی هم صحبت کنید. من مخالف این سبک بازی هستم و خلعتبری در نیمه اول، دو بار مصدوم شد. پزشکان یک بار به زمین رفتند و در نیمه دوم می خواستیم خلعتبری را تعویض کنیم، اما خودش گفت می تواند به بازی ادامه دهد.

وی در ادامه توضیحاتش درباره مهاجم باتجربه تیمش اعلام کرد: بعد از شروع بازی در نیمه دوم، خلعتبری در دقیقه 48 مسابقه دستش را بلند کرد و تعویض شد. یعنی مسئله ای برای او ایجاد شده است. یک بار هم شایان مصلح روی زمین افتاد که کتفش مشکل داشت. باید به اصفهان برویم تا ببینیم شرایط او چگونه است. من این سبک بازی را دوست ندارم و مطمئن باشید اگر بازیکنانم روی زمین افتاده اند، حتماً آسیب دیده اند. وقت کشی نه در سبک فوتبال من است و نه این شیوه را دوست دارم. من مخالف اینگونه سبک ها هستم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

اگر وقت کشی از بازیکنانم سر بزند، مطمئن باشید اولین کسی خواهم بود که مقابل آنها می ایستم.، سرمربی سپاهان ضمن بیان این جمله گفت: فکر می کنم این سبک بازی متعلق به فوتبال دنیا سومی و تیم هایی است که برنامه ای ندارند. اینکه خودتان را روی زمین بیندازید، با داور بحث کنید و نیمکت ها با هم بحث نمایند. این شیوه را دوست ندارم و امکان ندارد بازیکنانم چنین کاری انجام دهند.

نویدکیا در ادامه بحث خود با خبرنگاری که از وقت کشی سپاهان صحبت کرد، پس از خاتمه نشست خبری توضیح داد: امکان ندارد چنین اتفاقی بیفتد؛ حتی زمانی که ورزش می کردم، دنبال چنین مسائلی نبودم. امکان ندارد بازیکنم خودش را روی زمین بیندازد و دکتر به زمین بیاید.

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 130425

به "نویدکیا: وقت کشی نه در سبک فوتبال من است و نه آن را دوست دارم، عقب نشینی ما مقابل نفت طبیعی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویدکیا: وقت کشی نه در سبک فوتبال من است و نه آن را دوست دارم، عقب نشینی ما مقابل نفت طبیعی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید