مهلت شرکت در جشنواره تمدید نخواهد شد، برگزاری مراسم اختتامیه در 27 اردیبهشت ماه

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- دبیر اولین جشنواره کتاب خوان و رسانه از برگزاری اختتامیه این جشنواره در 27 اردیبهشت ماه همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی اطلاع داد و از اصحاب رسانه برای استفاده از مهلت باقی مانده تا اول اردیبهشت ماه برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

مهلت شرکت در جشنواره تمدید نخواهد شد، برگزاری مراسم اختتامیه در 27 اردیبهشت ماه

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مهدی توکلیان، دبیر اولین جشنواره کتاب خوان و رسانه در گفت وگویی ضمن تشریح فعالیت های این جشنواره گفت: با توجه به افتتاح کتابخانه های مرکزی و اجرای طرح های عظیم فرهنگی در نهاد طی بهمن و اسفند سال 1399، اصحاب رسانه می توانند از مهلت باقی مانده تا سرانجام جشنواره استفاده نمایند و آثار خود را به داوری بگذارند.

توکلیان در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های پرمخاطبی چون کتابخانه گردی، افتتاح کتابخانه های عمومی در چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی، ویژه برنامه راویان بالندگی، همایش کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی و چندین پویش سراسری مانند اقتراح ماسک، گفت: فعالیت های متنوع نهاد در سال 1399 در حوزه های فرهنگی، عمرانی، پژوهشی و توسعه فرهنگ کتابخوانی دستمایه های خوبی برای فراوری اثر است که در وهله اول به توسعه فرهنگ کتابخوانی و مراجعه مخاطبان به کتابخانه های عمومی منجر شده و در وهله دوم امکان حضور اصحاب رسانه را در جشنواره کتاب خوان و رسانه فراهم می نماید.

وی با دعوت از خبرنگاران استان ها، شهرستان ها و رسانه های محلی و همچنین مجریان و خبرنگاران رادیو و تلویزیون برای شرکت در نخستین جشنواره کتاب خوان و رسانه گفت: با توجه به زمان باقی مانده تا اول اردیبهشت از اصحاب رسانه به خصوص خبرنگاران و فعالان رسانه ای در استان ها دعوت می گردد ضمن فراوری محتوای مورد نظر در راستای اهداف جشنواره که منجر به شناخت بیشتر مخاطبان و مردم از فعالیت های متنوع کتابخانه های عمومی می گردد، در این جشنواره شرکت نمایند.

توکلیان توضیح داد: با توجه به استقبال فعالان رسانه و تمدید مهلت ارسال آثار در دو نوبت، مهلت شرکت در جشنواره دیگر تمدید نخواهد شد. به همین دلیل از اصحاب رسانه دعوت می کنیم از مهلت باقی مانده تا اول اردیبهشت ماه استفاده نمایند و آثار خود را به دبیرخانه مجازی جشنواره به نشانی festivalpl.ir ارسال نمایند.

وی تأکید کرد: با توجه به محدودیت های به وجود آمده در اثر شیوع موج جدید کرونا در کشور و قرمز شدن شرایط بسیاری از استان ها، تمهیدی برای برگزاری مراسم اختتامیه و داوری آثار اندیشیده شده است تا دور اول جشنواره هر چه بهتر به سرانجام برسد.

توکلیان با اشاره به جمع بندی آثار رسیده، گفت: طبق برنامه ریزی های اجرا شده هیأت انتخاب جشنواره در حال آنالیز و گزینش آثار دریافت شده هستند و پس از اتمام مهلت شرکت در جشنواره آثار باقی مانده نیز گزینش و به داوری گذاشته خواهد شد تا 27 اردیبهشت ماه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی مراسم اختتامیه برگزار و برگزیدگان نیز معرفی شوند.

لازم به ذکر است، اولین جشنواره کتاب خوان و رسانه با هدف زنده نگه داشتن فضای کتابخانه و کتابخوانی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اهمیت نقش مطالعه، تقویت ارتباط رسانه ها با کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مدیران کشوری و استانی و اعضای کتابخانه های عمومی، مسئولیت پذیری اصحاب رسانه در قبال خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی، ایجاد زمینه شکوفایی استعدادها و خلاقیت اصحاب رسانه در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی بیشتر مردم ایران اسلامی با ظرفیت های فرهنگی، خدمات و برنامه های موجود در نهاد کتابخانه های عمومی کشور و در نهایت توسعه گفتگوهای عمومی و نخبگانی درباره کتابخانه های عمومی برگزار می گردد. نخستین جشنواره کتاب خوان و رسانه در سال سرانجامی قرن در موضوعات کتابخانه، کتابدار، کتاب خوان، اهدای کتاب، کتابخانه و خانواده، مسئولیت اجتماعی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ترویج فرهنگ مطالعه، برگزاری محافل تخصصی در طول سال با رویکرد مورد احتیاج ملی و استانی مانند: محافل ادبی، فضای مجازی و کتابخانه، توجه به نقش آموزش در کتابخانه های عمومی و... برگزار می گردد و فعالان عرصه رسانه می توانند آثار منتشر شده خود را تا اول اردیبهشت ماه 1400 به دبیرخانه مجازی این جشنواره به نشانی festivalpl.ir ارسال نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 140049

به "مهلت شرکت در جشنواره تمدید نخواهد شد، برگزاری مراسم اختتامیه در 27 اردیبهشت ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت شرکت در جشنواره تمدید نخواهد شد، برگزاری مراسم اختتامیه در 27 اردیبهشت ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید