مردانی به مدال برنز رسید

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: سجاد مردانی با قبول شکست برابر نایب قهرمان المپیک 2012 لندن، به مدال برنز وزن 80+ مسابقات تکواندوی گرندپریکس چین رسید.

مردانی به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، اولین دوره مسابقات تکواندوی گرندپریکس از امروز (آدینه) به مدت سه روز در شهر سوژو چین پیگیری می گردد. این رقابت ها در کلاس G4 برگزار و 236 تکواندوکار رنکینگ دار المپیکی از 57 کشور، جهت افزایش امتیازات خود برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل مبارزات شان را شروع نموده اند.

سجاد مردانی، نایب قهرمان دنیا در سال 2013 و تنها تکواندوکار وزن چهارم المپیکی کشورمان در این مسابقات، در مرحله نیمه نهایی مسابقات به مصاف آنتونی اوبامه از گابن رفت و برابر این بازیکن باخت و به مدال برنز قناعت کرد. این تکواندوکار گابنی در کارنامه خود مدال نقره المپیک 2012 لندن و مدال طلای دنیا در سال 2013 را دارد.

تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم کشورمان برای رسیدن به این مرحله ابتدا رومان کوئنتو روسی (دارنده مدال طلای یونیورسیاد 2009 و طلای مسابقات آزاد روسیه و هلند در سال 2013) را با نتیجه 12 بر 8 شکست داد. او در پیکار دوم نیز رودرروی لئوناردو باسیل ایتالیایی (دارنده مدال طلای قهرمانی اروپا) گرفت و با نتیجه 5 بر یک به رجحان دست یافت. مردانی همچنین در مبارزه سوم اِم بار اِندیایه فرانسوی (نایب قهرمان اروپا در سال 2014 و نفر ششم رنکینگ) را با نتیجه 13 بر 8 مغلوب کرد.

در این وزن 30 تکواندوکار برتر دنیا با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

براساس این گزارش، فردا و در دومین روز این رقابت ها ایران سه نماینده را در شیاپ چانگ دارد.

در وزن اول المپیک، هادی مستعان نایب قهرمان دنیا در سال 2013، در اولین دیدار باید با دوان آولا از کلمبیا مبارزه کند، تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در صورت پیروزی مقابل حریف کلمبیایی به مصاف برنده دیدار تکواندوکاران دومنیکن و کویت خواهد رفت.

اما در وزن 80- کیلوگرم، مسعود حجی زواره در اولین گام با هنریکه مورا از برزیل مبارزه خواهد نمود. قهرمان ارتش های دنیا در سال 2011، در صورت پیروزی مقابل حریف برزیلی دیداری سخت برابر آرون کوک از انگلیس خواهد داشت. این تکواندوکار نفر سوم رنکینگ المپیک است.

اما در همین سمت جدول فرزاد عبداللهی که عنوان قهرمانی دنیا را در کارنامه خود دارد، ابتدا با لینگ لانگ چین، تکواندوکار کشور میزبان مبارزه می نماید و در صورت رجحان باید به مصاف یکی از تکواندوکاران مکزیک و تونس برود.

در وزن سوم المپیکی 27 تکواندوکار مبارزه خواهند کرد.

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56270

به "مردانی به مدال برنز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردانی به مدال برنز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید