شیربیگی: به خانم گلی دنیا فکر می کنم، به پیشنهادهای خارجی جواب منفی دادم

به گزارش مجله سرگرمی، سارا شیربیگی، ملی پوش فوتسال کشورمان پس از کسب عنوان خانم گلی ایران و آسیا در جمع 10 بازیکن برتر فوتسال دنیا نهاده شد.

شیربیگی: به خانم گلی دنیا فکر می کنم، به پیشنهادهای خارجی جواب منفی دادم

به گزارش خبرنگاران، سارا شیربیگی، ملی پوش فوتسال کشورمان پس از کسب عنوان خانم گلی ایران و آسیا در جمع 10 بازیکن برتر دنیا نهاده شد و به پیشنهادهای خارجی خود جواب منفی داده به بهتر شدن موقعیت فوتسال بانوان امیدوار است و به کسب عنوان خانم گلی دنیا نیز فکر می نماید. مصاحبه اختصاصی شیربیگی با خبرنگار ورزشی خبرنگاران را بخوانید:

جزو بهترین بازیکنان فوتسال دنیا شدن چه احساسی دارد؟

واقعا مسرورم چون موفقیت های دختران اول در آسیا و بعد در دنیا رخ دهد. چون المپیک نداریم و جام دنیای هم برگزار نمی گردد من در آسیا به هدفم رسیدم و می خواستم در دنیا هم مطرح شوم و خوشبختانه سال جاری این رخ داد و بسیار مسرورم. چون جزو اهدافم بود و از این موضوع مسرورم که در این اوضاع بد جامعه بالاخره یک خبر خوبی رسید و واقعا مسرور نماینده بود که یک ایرانی جزو ده نفر دنیا گردد و باعث افتخار است.

از تیم های خارجی هم پیشنهاد داری؟

چند پیشنهاد داشتم اما با تیم هیئت خراسان رضوی قرارداد بسته بودم و نمی توانستم با تیم دیگری قرارداد ببندم و قصد رفتن هم نداشتم.

از چه تیم هایی پیشنهاد داشتی؟

از قطر، کویت و پرتغال بود ولی شرایط رفتن به این تیم ها را نداشتم.

رفتن به این تیم ها چه تفاوتی با پیشنهادهای ایران داشت؟

از نظر اقتصادی مطمئناً بهتر از ایران بود ولی دوست ندارم خارج از ایران بروم و اصلا به رفتن خارج از کشورم فکر نمی کنم. البته در آینده ممکن است در تیم خارجی بازی کنم.

از نظر شرایط اقتصادی و رسیدگی به فوتسال چه شرایطی داری؟

بانوان ایران در مقایسه با آقایان قرارداد اقتصادی خوبی ندارند با این حال راضی هستیم و شرایط را پذیرفتیم.

چه کارهایی باید انجام دهند؟

فوتسال بانوان توانایی زیادی دارد اما بعد از هر مقامی که به دست می آوریم تا مسابقات بعدی فراموش می شویم اما چرا وقتی استعداد و توانایی وجود دارد رسیدگی نمی گردد؟ باید بیشتر پیگیری گردد، مسابقات محبت آمیز برگزار گردد چون واقعا بانوان ایرانی لیاقت قرار دریافت در بین ده بازیکن برتر را دارند ولی متاسفانه دیده نمی شوند. ما سالیانه فقط یک مسابقه با روسیه داریم درحالیکه اگر مسابقات بیشتری برگزار گردد بازیکنان بیشتر دیده می شوند و رتبه تیمی ما هم مطمئنا بالاتر می رود. به نظر من بانوان کشورمان این توانایی را دارند و امیدوارم مسئولان بیشتر رسیدگی نمایند.

هدف بعدی شما بعد از قرار دریافت در جمع ده بازیکن برتر دنیا چیست؟

فعلا مسابقات آسیایی را داریم که برای قهرمانی دوباره کوشش می کنیم و برای حضور در رقابت های دنیای هم گفتند نامه دیر آمده است که نتوانستیم شرکت کنیم.

دوست داری چه مقام دیگری کسب کنی؟

من خانم گلی ایران و آسیا را کسب کردم و واقعا دوست دارم خانم گلی دنیا را کسب کنم و به آن فکر می کنم ولی یا مسابقات دنیای برگزار نمی گردد و یا ما شرکت نمی کنیم.

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 76287

به "شیربیگی: به خانم گلی دنیا فکر می کنم، به پیشنهادهای خارجی جواب منفی دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیربیگی: به خانم گلی دنیا فکر می کنم، به پیشنهادهای خارجی جواب منفی دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید