شیائومی پول افرادی که اولین گوشی این شرکت را خریده بودند پس می دهد

به گزارش مجله سرگرمی، شیائومی در سال 2011 از اولین گوشی خود با نام می 1 رونمایی کرد. با عرضه این گوشی، شیائومی رسما وارد حوزه ساخت گوشی های هوشمند شد و این در حالی است که در آن دوران تقریبا هیچ پرچم دار مقرون به صرفه قیمتی در بازار وجود نداشت و چند سال بعد شرکت هایی مانند وان پلاس این فرایند را ادامه دادند.

شیائومی پول افرادی که اولین گوشی این شرکت را خریده بودند پس می دهد

روز گذشته شیائومی در جریان مراسم معرفی گوشی میکس 4 و تبلت های می پد 5 اعلام نمود تمام کاربرانی که اولین گوشی این شرکت را پیش خرید نموده اند حالا می توانند پول پرداخت شده برای این گوشی را پس بگیرند. به گفته شیائومی، آمار پیش خرید این گوشی 184600 واحد بوده و با توجه به قیمت 308 دلاری آن، این شرکت می خواهد 57 میلیون دلار به بخشی از مشتریان اولین گوشی خود بپردازد.

البته با توجه به متن منتشر شده از طرف شیائومی، به نظر می رسد این بازپرداخت به صورت کارت هدیه برای فروشگاه اینترنتی شیائومی خواهد بود و بازپرداخت نقدی نیست. اما در هر صورت این حرکت شیائومی برای تقدیر از اولین مشتریان گوشی خود بدون شک با استقبال گسترده از طرف کاربران چینی روبه رو می گردد.

اگرچه امروزه هیچ کدام از پرچم داران شیائومی 308 دلار قیمت ندارند، اما در این میان می توانیم به گوشی های جذابی مانند ردمی نوت 10 پرو و پوکو X3 پرو اشاره کنیم که در همین محدوده قیمت راهی بازار شده اند. لازم به ذکر است شیائومی طی ماه های گذشته رشد شگفت انگیزی تجربه نموده و در ماه ژوئن هم با پشت سر گذاشتن سامسونگ در رتبه اول بازار جهانی موبایل قرار گرفته است.

منبع: Android Authority

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 155879

به "شیائومی پول افرادی که اولین گوشی این شرکت را خریده بودند پس می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی پول افرادی که اولین گوشی این شرکت را خریده بودند پس می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید