شتابدهنده های تخصصی حوزه آب حمایت می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش ومحیط زیست درنظر دارد تا درجهت پیشبرد اهداف خود، از شکل گیری و توسعه سه عنوان شتاب دهنده تخصصی فعال در این حوزه حمایت کند.

شتابدهنده های تخصصی حوزه آب حمایت می گردد

به گزارش روز یکشنبه گروه علمی خبرنگاران ازمعاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، شتاب دهنده تخصصی فناوری های مرتبط با گرد و غبار، بیابان زدایی و شورورزی با اولویت درمناطق خوزستان و سیستان و بلوچستان، شتاب دهنده تخصصی فناوری های سامانه های نمک زدایی با اولویت در منطقه مرکزی ایران و شتاب دهنده تخصصی فناوری های احصاء و بازچرخانی آب و تصفیه فاضلاب با اولویت درمناطق خراسان و مرکزی ایران می توانند برای دریافت این حمایت از ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام نمایند.

متقاضیان فعال در سه حوزه اعلام شده می توانند تقاضای خود را درقالب کاربرگ تکمیل (حداکثر یک شتابدهنده) وتا اول اردیبهشت 1398 به آدرس پست الکترونیک این ستاد ([email protected]) ارسال نمایند.

درشرایط اولیه دریافت این حمایت آمده است که شتابدهنده ها باید دارای تجربه عملی در توسعه و تجاری سازی پیروز حداقل یک محصول باشند وجذب، استقرار و معین مدل همکاری شتابدهنده با حداقل 5 تیم فناور درهردوره شتابدهی (مدل مشارکت، مدل های همکاری پس از شتابدهی، خرید فناوری، مدل سرمایه گذاری) را در رزومه خود داشته باشند.

همچنین شتابدهنده ها باید دارای توان سرمایه گذاری، تأمین اقتصادی یا جذب سرمایه به میزان درخواستی از معاونت و نیز توان دسترسی به بازار فروش محصول یا محصولات نیز باشند.

در صورت وجود شرایط اولیه و با تکمیل مفاد کاربرگ، پیشنهاد مورد آنالیز قرار گرفته و در صورت تأیید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طبق ضوابط، حمایت های لازم از ایجاد شتاب دهنده تخصصی صورت می گیرد.

علمی ** 9340**1485

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18325

به "شتابدهنده های تخصصی حوزه آب حمایت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شتابدهنده های تخصصی حوزه آب حمایت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید