راهیابی 27 هنرمند یزدی به رقابت های کشوری نشان ملی مرغوبیت

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/یزد معاون صنایع دستی استان یزد با اشاره به راهیابی 27 هنرمند صنایع دستی یزدی به مرحله کشوری پنجمین دوره برنامه ملی مرغوبیت، گفت: 42 هنرمند با 77 اثر در مرحله استانی شرکت داشتند.

راهیابی 27 هنرمند یزدی به رقابت های کشوری نشان ملی مرغوبیت

محمدرضا دهقان مهرجردی با اشاره به حضور 42 هنرمند یزدی در مرحله استانی پنجمین دوره برنامه ملی مرغوبیت، اظهار کرد: برنامه نشان ملی مرغوبیت به مدت دو سال یک بار برگزار می گردد که 42 هنرمند یزدی با 77 اثر در مرحله استانی آن شرکت کردند.

وی اضافه نمود: داوری مرحله استانی به مدت دو روز در استان انجام شد و در نهایت طبق سهمیه استانی 30 اثر از 27 هنرمند برای داوری به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

این مسئول در خصوص رشته های این دوره از برنامه ملی نشان مرغوبیت، گفت: سفال نقش برجسته، چیلانگری، تولیدات چرم دست دوز، زیور آلات سنتی، گلیم بافی، حصیر بافی، زیلو بافی، بافته های داری، دارایی بافی، سفال و سرامیک، صنایع چوب، کاربافی، سراجی سنتی، آبگینه، زرتشتی دوزی و خراطی از رشته های شرکت کننده در این دوره هستند.

دهقان مهرجردی در انتها با اشاره به داوری مرحله کشوری چهارم آذرماه سال جاری به میزبانی استان تهران، توضیح داد: در این مرحله هنرمندان یزد با استان های اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، چهارمحال بختیاری، لرستان و قم به عنوان استان های منطقه مرکزی شرکت کننده در پنجمین دوره برنامه نشان ملی مرغوبیت به رقابت می پردازند.

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 57964

به "راهیابی 27 هنرمند یزدی به رقابت های کشوری نشان ملی مرغوبیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی 27 هنرمند یزدی به رقابت های کشوری نشان ملی مرغوبیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید