دولت باید سند راهبردی به روز درباره صادرات داشته باشد

به گزارش مجله سرگرمی، عضو هیات مدیره و دبیر اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران (IRICTU) تاکید نمود: تجمیع توانمندی های تشکل ها باید در شبکه ملی اطلاعات صورت گیرد.

دولت باید سند راهبردی به روز درباره صادرات داشته باشد

فریبرز نژاددادگر در رویداد خودنمایی زنجیره تامین داخلی که امروز 25 شهریور ماه در مرکز پژوهشگاه های ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید، گفت: صادرات و تعاملات بین المللی، زمینه ساز رسوب دانش و ارتقای سطح استاندارد محصولات و خدمات خواهد بود. همه ذینعان باید مسوولیتشان در سند راهبردی تعیین گردد و اعضای اتحادیه با حمایت معنوی دولت، آمادگی کامل خود را برای بومی سازی و ارائه خدمات مهندسی در شبکه ملی اطلاعات دارند.

وی بیان نمود: تسهیل در سرمایه گذاری بخش خصوصی در جهت توسعه لایه زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات و بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان برای توسعه لایه خدمات شبکه ملی اطلاعات امری کاملا لازم است. باور اتحادیه بر این است که ما مسائل فراوانی را پیش روی صادرات داشته و داریم که امیدواریم دولت نو و وزیر ICT به اسم متولی برنامه های حوزه ICT بخشی از آن ها را مرتفع سازند و ما هم این آمادگی را داریم که در کنار سایر تشکل ها، با این برنامه ها هم راستا و همراهی کنیم.

عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران بعلاوه با بیان اینکه دولت باید سند راهبردی به روز در مورد صادرات داشته باشد، بر تجمیع توانمندی های تشکل ها در شبکه ملی اطلاعات تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران (IRICTU) در این رویداد به تشریح شبکه ملی اطلاعات، راهبردها و برنامه اقدام پرداخته شد. نقش کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز پژوهش های مجلس، رویکرد پژوهشگاه فاوا در راستای برنامه های شبکه ملی اطلاعات، نقش کمیسیون های تخصصی فاوا و تحول دیجیتال، نقش تشکل های خصوصی فاوا، ظرفیت شرکت های داخلی، نقش آزمایشگاه های فنی ابزاری و نقش شبکه علمی کشور، از دیگر مواردی است که در این رویداد پیرامون آنها صحبت شد.،ایسنا

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 158572

به "دولت باید سند راهبردی به روز درباره صادرات داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت باید سند راهبردی به روز درباره صادرات داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید