خبرنگاران فرماندار: ورودی های دزفول بسته می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، دزفول- خبرنگاران- سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت:طبق مجوز ستاد استانی مقابله با کرونا، مبادی ورودی شهرستان با یاری نیروهای نظامی در اواخر هفته بسته و پارک ها تعطیل می شوند.

خبرنگاران فرماندار: ورودی های دزفول بسته می شوند

به گزارش خبرنگاران علی فرهمند پور شنبه شب به رسانه ها اظهار داشت: شهرستان دزفول همچون استان و کشور در شرایط مطلوبی از نظر کرونا به سر نمی برد و آمار مبتلایان نگران نماینده است.

وی با بیان اینکه بعضی از شهرها و استانهای کشور در حال ورود به پیک سوم هستند، گفت: خوشبختانه با همکاری مردم، دزفول تا به امروز یک پیک داشته است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: آمار ابتلا و موارد بستری در دزفول فرایند صعودی دارد که طبق نظرات پزشکان آمار فوت هم افزایش خواهد داشت پس قبل از وقوع این اتفاق باید چاره اندیشی اساسی کرد.

وی اضافه نمود: طبق مجوز ستاد استانی مقابله با کرونا، مبادی ورودی شهرستان دزفول با یاری نیروهای نظامی در اواخر هفته دوباره مسدود و پارک ها تعطیل خواهند شد.

فرهمندپور درخصوص برگزاری آیین عزاداری اربعین هم گفت: مرزهای کشور کاملا مسدود و مبادی ورودی و خروجی و جهت مرزها به یاری نیروهای نظامی بسته هستند و اجازه ورود هیچ زائری به عراق داده نمی گردد.

وی اعلام کرد: مقرر شده برنامه های اربعین مانند تاسوعا و عاشورا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شوند بعلاوه برنامه های اربعین در دزفول به صورت متمرکز از سوی شورای هیات های مذهبی و شورای فرهنگ عمومی اعلام خواهند شد.

فرهمند پور اضافه نمود: هیچ گونه آیین دسته روی و پیاده روی در سطح شهرستان نخواهیم داشت و از میدان امام خمینی تا چهارراه شریعتی تکیه عزاداری برپا و برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شوند.

وی ادامه داد: به درخواست سازمان تبلیغات اسلامی و امور مساجد، امروز در ستاد استانی کرونا مصوب شد مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدت زمانی بسیار کوتاهی نماز جماعت برگزار نمایند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول اظهارداشت: در رزمایش سفیران سلامت 2، فردا در چهار مرحله از ساعت هشت صبح شروع و مانور خودرویی با هدف گندزدایی اماکن و معابر برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: خوشبختانه مردم دزفول به خوبی پروتکل های بهداشتی را رعایت می نمایند اما پس از اعلام شرایط سفید مقدار استفاده از ماسک کاهش یافته که از مردم تقاضا داریم در استفاده از ماسک مانند گذشته اهتمام لازم را داشته باشند.

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 155557

به "خبرنگاران فرماندار: ورودی های دزفول بسته می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: ورودی های دزفول بسته می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید