خبرنگاران بیش از هفت میلیارد تومان به اطعام نیازمندان کرمانشاهی اختصاص یافت

به گزارش مجله سرگرمی، کرمانشاه- خبرنگاران- قائم مقام کمیته امداد امام (ره) کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز بیش از هفت میلیارد و 500 میلیون تومان از یاری های مردمی به اطعام مددجویان استان اختصاص یافته، گفت: با این میزان یاری مردمی 40 هزار سبد کالا و غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

خبرنگاران بیش از هفت میلیارد تومان به اطعام نیازمندان کرمانشاهی اختصاص یافت

حمیدرضا کرمی روز سه شنبه به خبرنگاران اضافه کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان این نهاد به منظور اجرای طرح همسفره 26 آشپزخانه مهدوی را در استان دایر نموده است.

او با اشاره به اینکه پیش از اجرای طرح اطعام مهدوی مقرر شده بود 16 آشپزخانه در استان کرمانشاه دایر گردد اما با یاری خیران نیک اندیش این آشپزخانه ها به 26 عدد افزایش یافته، ادامه داد: در این آشپزخانه ها غذای گرم براساس پروتکل های بهداشتی برای خانوارهای نیازمند طبخ و در میان آنها توزیع می گردد.

قائم مقام کمیته امداد کرمانشاه توضیح داد: از محل یاری مردمی از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز 40 هزار پرس غذای گرم و سبد کالا شامل اقلامی همچون گوشت، مرغ، برنج، روغن و .. در میان خانوارهای نیازمند کرمانشاهی توزیع شده است.

کرمی با بیان اینکه امیدواریم تا خاتمه ماه مبارک رمضان بیش از 150 هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه های مهدوی استان طبخ و در میان نیازمندان توزیع گردد، تاکید نمود: شماره گیری کد دستوری #1*8877* به وسیله تلفن های همراه و همچنین واریز یاری های نقدی به شماره حساب 0109390939009 و شماره کارت مجازی 6037991899939627 نزد بانک ملی از راه های مشارکت خیران نیک اندیش در طرح اطعام مهدوی است.

78 هزار خانواده با جمعیتی بیش از 180 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد استان کرمانشاه هستند که در سال 200 میلیارد تومان یاری هزینه معیشتی به آنان پرداخت می گردد.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز 98 هزار و 647 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 74 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 6 هزار و 277 نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز دوشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (15 اردیبهشت) براساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی 1223 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و با در نظر دریافت موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- 19 در کشور به 98 هزار و 647 نفر رسید.

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89035

به "خبرنگاران بیش از هفت میلیارد تومان به اطعام نیازمندان کرمانشاهی اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از هفت میلیارد تومان به اطعام نیازمندان کرمانشاهی اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید