جشنواره شیر های کن 2021 به صورت مجازی برگزار می گردد خبرنگاران

به گزارش مجله سرگرمی، فستیوال شیر های کن که برای تبلیغات و بازاریابی بین المللی سینما برگزار می گردد، سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

جشنواره شیر های کن 2021 به صورت مجازی برگزار می گردد خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از ورایتی، بعد از اینکه فستیوال سال گذشته شیر های کن که مختص تبلیغات و بازاریابی بین المللی سینما است به خاطر پاندمی کنسل شد، حالا قرار شده دوره سال جاری بین روز های بیست ویکم و بیست وپنجم ژوئن به صورت دیجیتال برگزار گردد.

فیلیپ توماس رییس هیات مدیره شیر های کن این خبر را خاطرنشان کرد و گفت: حالا می توانیم برای 2021 کاملاً به سمت این فرمت حرکت کنیم. در عین حال که مطمئنیم این فرایند تمام جشن ها، الهام بخشی ها و مشارکت های همیشگی جشنواره را خواهد داشت و می توانیم در ماه ژوئن جامعه جهانی را به صورت مجازی متحد کنیم.

این رخداد همچنین میخواهد در ماه مه برنامه عضویت شیر ها را راه اندازی کند. این برنامه به اعضا اجازه می دهد به برنامه های خاص شیر های کن زنده دسترسی ویژه داشته باشند. مبلغ عضویت 249 یورو معین شده که هم قیمت یک بلیت دیجیتال برای برنامه اصلی جشنواره است.

تمام برندگان گذشته و حال حاضر شیر های کن عضویت اضافی را به صورت رایگان دریافت می نمایند.

سایمون کوک مدیر اجرایی جشنواره گفت: شیر های کن همچنین جوایز خود را اهدا خواهد نمود. بعد از اینکه جوایز سال گذشته متوقف شد، می خواهیم بتوانیم به جامعه مان این شانس را بدهیم که یک بار دیگر خود را در آثار خلاق جشنواره غوطه ور نمایند.

او اضافه نمود: ما آثار را در مقیاسی عظیم تبلیغ می کنیم و به ردیابی پیشرفت در طی مراسم می پردازیم، برنده ها را تحلیل می کنیم، بینش های جدیدی ارایه می کنیم و استعداد های جدید را شناسایی می کنیم. بازگشت جوایز به معنی لحظه ای برای کل صنعت خواهد بود، اما در عین حال لحظه ای برای نگاه به آینده هم هست.

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 138887

به "جشنواره شیر های کن 2021 به صورت مجازی برگزار می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره شیر های کن 2021 به صورت مجازی برگزار می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید