تمجید سرمربی پرسپولیس از استقلالی ها؛ آن ها لیاقت داشتند

به گزارش مجله سرگرمی، یحیی گل محمدی درباره ملاقات پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: زمانی که استقلال تاجیکستان بازی های خوبی در گروهش در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد و سرگروه شد، شناخت جامع و کاملی از فوتبال تاجیکستان نداشتم. می دانیم استقلال یک تیم منظم، یکدست و جوان است. به فوتبال تاجیکستان تبریک می گویم که نمایش خوبی ارائه کرد و استقلال لیاقت سرگروهی را داشت.

تمجید سرمربی پرسپولیس از استقلالی ها؛ آن ها لیاقت داشتند

وی ادامه داد: تاجیکستانی ها سورپرایز آسیا بودند. آنها سرعت انتقال خوبی دارند و در ضد حملات خطرناک هستند. ابن می تواند آغاز خوبی برای فوتبال تاجیکستان باشد. می دانم تاجیکستان استعدادهای فوتبالی خوبی مثل ایران دارد.

سرمربی پرسپولیس که با یک رسانه تاجیکستانی صحبت می کرد در واکنش به سوالی درباره حضور 25 هزار طرفدار در ملاقات مقابل پرسپولیس در ورزشگاه توضیح داد: خیلی وقت است که در ورزشگاه پر از تماشاگر بازی نکردیم. نمی دانم اجازه می دهند کل ظرفیت ورزشگاه پر گردد یا نه ولی من خوشحالم می شوم از نزدیک طرفداران تاجیکستانی را ببینم. این اولین سفر من به تاجیکستان خواهد بود اما می دانم مشترکات فرهنگی زیادی با ایران دارند و مهم تر از همه زبان فارسی است که زبان شیرین و زیبایی است. خیلی مشتاقم و دوست دارم زودتر کشور دوست، برادر و زیبای تاجیکستان را ببینم.

پرسپولیس روز دوشنبه 22 شهریور ماه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان استقلال تاجیکستان خواهد بود.

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 156509

به "تمجید سرمربی پرسپولیس از استقلالی ها؛ آن ها لیاقت داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید سرمربی پرسپولیس از استقلالی ها؛ آن ها لیاقت داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید