تماشاگران آزادی در شماره جایگاه خود

به گزارش مجله سرگرمی، شرایط برای خریداری مکانیزه بلیت های تماشاگران در استادیوم آزادی مهیا شده و از آغاز اجرایی شدن این عملیات، تماشاگران می توانند با خرید مکانیزه در جایگاه انتخاب شده خود نظاره گر مسابقه باشند.

تماشاگران آزادی در شماره جایگاه خود

تماشاگران آزادی در شماره جایگاه خود

مدت هاست مسوولان باشگاه های پرطرفدار تهرانی برای درآمدزایی تقاضای بلیت فروشی بازی هایشان را دارند اما این مساله هنوز شکل درستی به خود نگرفته و با اینکه ظاهرا این اتفاق رخ می دهد ولی مسائل و نواقص عمده ای دارد.در همین زمینه در ظهر امروز(دوشنبه) مهدی تاج جلسه ای با عرب و فتحی مدیران عامل پرسپولیس و استقلال و فتاحی رییس سازمان لیگ برتر با حسن کریمی برگزار کرد و وضعیت بلیت فروشی در استادیوم آزادی آنالیز شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در این جلسه گفت:با اقداماتی که توسط این شرکت در مجموعه ورزشی آزادی انجام شده، زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری لازم را جهت بلیت فروشی الکترونیکی آماده نموده ایم.

وی اضافه نمود:شرایط برای خریداری مکانیزه بلیت های تماشاگران در استادیوم آزادی مهیا شده و از آغاز اجرایی شدن این عملیات، تماشاگران می توانند با خرید مکانیزه در جایگاه انتخاب شده خود نظاره گر مسابقه باشند.

در این جلسه شعبانلو سرپرست مجموعه آزادی، رهگذر مسوول پیگیری های ویژه و سرپرست روابط عمومی شرکت و انتظارخیر مدیر بلیت فروشی الکترونیک و گیت های ورودی استادیوم های کشور نیز حضور داشتند.

3-185

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13024

به "تماشاگران آزادی در شماره جایگاه خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشاگران آزادی در شماره جایگاه خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید