تایوان ماموریت آموزشی نظامیان آمریکایی را تایید کرد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس جمهور تایوان رسما تایید نموده است که یک گروه کوچک از نیروهای آمریکایی در تایوان مستقر شده اند تا سربازان تایوانی را آموزش بدهند.

تایوان ماموریت آموزشی نظامیان آمریکایی را تایید کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، تسای اینگ ون رئیس جمهور تایوان در مصاحبه با سی ان ان رسما حضور نظامیان آمریکایی در خاک این کشور را برای آموزش سربازان تایوانی تایید کرد و گفت: یک گروه کوچک از نظامیان آمریکایی در تایوان مستقر هستند تا سربازان تایوانی را آموزش بدهند.

بر اساس این گزارش، افزایش فشارهای نظامی و سیاسی چین موجب شده است تا تنش ها بین تایوان و چین طی هفته های اخیر به شدت بیشتر گردد.

رئیس جمهور تایوان اضافه نمود: ما یک طیف گسترده از همکاری با آمریکا داریم آن هم با هدف افزایش قابلیت های دفاعی مان.

وی در پاسخ به این سوال که تعداد نظامیان آمریکایی مستقر شده در تایوان چقدر است، گفت: تعداد آنها به میزان ای که بعضی تصور می نمایند، نیست.

وزیر دفاع تایوان نیز تنها حاضر شده است تا به وجود همکاری های گسترده دفاعی و نظامی با آمریکا اشاره کند و شرح بیشتری در مورد ماموریت نظامیان آمریکایی مستقر شده در این کشور نداده است.

آمریکا نیز مانند بسیاری از کشورهای دنیا روابط دیپلماتیک رسمی با تایوان ندارد ولی مهمترین متحد تایوان و بزرگترین عرضه نماینده تسلیحات به آن به شمار می رود.

وزارت خارجه چین پیش از این اعلام نموده است که آمریکا باید به همکاری های نظامی و فروش تسلیحات به تایوان انتها دهد تا مانع از لطمه خوردن به روابط دوجانبه گردد.

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 163368

به "تایوان ماموریت آموزشی نظامیان آمریکایی را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایوان ماموریت آموزشی نظامیان آمریکایی را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید