آنالیز فرصت ها و آسیب های زندگی دانشجویی در دانشگاه بوعلی

به گزارش مجله سرگرمی، معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری همایش زندگی دانشجویی، فرصت ها و آسیب ها اطلاع داد و گفت: دانشگاه بوعلی سینا برای نخستین بار در ایران با برگزاری این همایش به بیان دیدگاه ها و اهمیت دوران دانشجویی می پردازد.

آنالیز فرصت ها و آسیب های زندگی دانشجویی در دانشگاه بوعلی

دکتر اسدالله نقدی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: دانشگاه بوعلی سینا با هدف پرداختن به یکی از مسائل مهم دانشجویی، برای نخستین بار در ایران همایش زندگی دانشجویی، فرصت ها و آسیب ها را برگزار می نماید.

وی زمان برگزاری این رویداد را 26 تیرماه 98 بیان کرد و اضافه نمود: دوران دانشجویی به عنوان یکی از مهمترین دوران زندگی هر جوان است و از این رو قصد داریم مسائل و فرصت های دوران دانشجویی را از دیدگاه مدیران، دانشجویان به ویژه دانشجویان مقیم خوابگاه، اساتید، مددکاران، روانشناسان، متخصصان اجتماعی و مسئولان خوابگاه ها به بحث و گفتگو بگذاریم.

نقدی گفت: از همه علاقمندان دعوت می گردد مقالات علمی، تجارب مدیریتی و خاطرات خود از دوران دانشجویی و زندگی خوابگاهی، ایده ها و پیشنهادات خود را تا 30 اردیبهشت ماه به وسیله سامانه به دبیرخانه نخستین همایش ملی زندگی دانشجویی، فرصت ها و آسیب ها ارسال نمایند.

دبیر علمی همایش زندگی دانشجویی، فرصت ها و آسیب ها با بیان اینکه به مقالات برگزیده کمیته علمی جوایزی اهدا خواهد شد، محورهای اصلی این همایش را برشمرد و گفت: آسیب ها و فرصت های دوران دانشجویی، نقش مراکز مشاوره و مددکاری در مدیریت بحران های زندگی دانشجویی، آسیب های اجتماعی و روانی، اعتیاد و شکست های عاطفی، جامعه پذیری و الزامات زندگی دانشجویی، تجارب مدیریت مشارکتی، نقش تشکل های دانشجویی و شوراهای صنفی و همزیستی با دانشجویان بین المللی و تفاوت های فرهنگی از محورهای این همایش به شما می آیند.

وی اضافه نمود: نقش ورزش در زندگی دانشجویی، خیرین و بخش خصوصی در حوزه دانشجویی، راهکارهای مصرف بهینه حامل های انرژی و سایر مصارف، تنوع و کیفیت تغذیه دانشجویان ساکن سراها، خوابگاه های خصوصی و غیردولتی و چالش ها و فرصت های فرارو، تجارب پیروز دانشگاه ها درباره اداره سراهای دانشجویی، مطالعه تطبیقی نظام خدمات رفاهی و خوابگاه داری در دانشگاه های دنیا، ایده های نو و ویژه در حوزه خدمات دانشجویی و اخلاق و زندگی دانشجویی از دیگر محورهای این همایش محسوب می شوند.

وی اضافه نمود: همچنین بروشور و عکس و فیلم و خاطرات گردآوری شده در دبیرخانه به صورت نمایشگاه جنبی در محل برگزاری همایش برپا خواهد شد.

نقدی به معرفی حامیان برگزاری همایش پرداخت و گفت: سازمان امور دانشجویان وزارت علوم دانشگاه بوعلی سینا، صندوق رفاه دانشجویان، انجمن جامعه شناسی ایران، انجمن مددکاری اجتماعی ایران و دانشگاه علوم پزشکی همدان از جمله حامیان برگزاری این همایش بزرگ هستند و گفتنی است که این همایش در سیولیکا و ISC نمایه شده است.

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19008

به "آنالیز فرصت ها و آسیب های زندگی دانشجویی در دانشگاه بوعلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فرصت ها و آسیب های زندگی دانشجویی در دانشگاه بوعلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید