با این اپلیکیشن در حالی که دارید بازی می کنید؛ یک زبان جدید بیاموزید!

به گزارش مجله سرگرمی، اگر علاقه مند به یادگیری زبان های جدید هستید؛ احتمالا چندین اپلیکیشن آموزش زبان روی گوشی خود نصب نموده و برحسب احتیاج یا تمایل از آن ها استفاده می کنید.

با این اپلیکیشن در حالی که دارید بازی می کنید؛ یک زبان جدید بیاموزید!

بسیاری از افراد، هنگامی که می خواهند به یک کشور جدید سفر نمایند؛ سراغ اپلیکیشن های آموزش زبان رفته و سعی می نماید چند هفته ای با آن ها کار نمایند تا به چندین کلمه و جمله تسلط پیدا نموده باشید و در کشور جدید کاملا سردرگم نباشند.

اپلیکیشن های آموزش زبان جدید هم از متدهای متفاوتی استفاده می نمایند. بعضی کلمات و گرامر را یاد می دهند؛ بعضی ویدیوهای آموزشی هستند و تمریناتی می دهند تا آموزش ها را تکرار کنید و بعضی بیشتر به دیدن فیلم تشویق می نمایند.

به هر حال، هر کسی از یک اپلیکیشن و شیوه آموزش زبان غیرمادری خوشش می آید ولی احتمالا اپلیکیشن Vocly را امتحان ننموده است. Vocly یک اپلیکیشن آموزش زبان در سطح برنامه معروف Duolingo ولی به شیوه ای متفاوت.

شما در Vocly مشغول بازی کردن می شوید و به طور همزمان قواعد یک زبان جدید را آموزش خواهید دید.

Vocly از شما می خواهد فقط چند دقیقه در طول روز را به آموزش زبان جدید اختصاص دهید. به طور معین، پیشنهاد می نماید هر روز 7 دقیقه با این اپ کار کنید. احتمالا هریک از ما این مدت زمان را در طول روز و هنگام حضور در تاکسی، اتوبوس، مترو، قطار و هواپیما یا انتظار در صف های فروشگاهی و نانوایی، انتظار برای رسیدن دوست و همکاری یا ساعت های آخر شب پیدا می کنیم.

ساده و بی دردسر زبان بیاموزید

می توانید از هدفون بهره ببرید تا صدای برنامه را بهتر بشنوید. هنگامی که وارد برنامه Vocly شدید؛ یک پیشخوان در بالای صفحه نشان داده می گردد و مدت زمان به جامانده را خواهید دید. Vocly در زمان 7 دقیقه بسیار دقیق و مصر است؛ خیالتان راحت که نیازی نیست زمان بیشتری صرف آموزش درس جدید کنید.

با گذر از بعضی آموزش ها، همه چیز ساده و روشن است. آموزش ها بیشتر شبیه به بازی و حل معماهای ساده هستند؛ بدون اینکه بخواهید شدیدا درگیر اپلیکیشن شوید یا زیاد به مغزتان فشار بیاورید. همین طور، درس های آموزشی غیرتکراری و جذاب هستند.

شما به مرور با واژگان جدیدی آشنا خواهید شد و احساس می کنید چیزهای جدیدی یاد گرفتید. دستور زبان، قواعد زبانی، جمله بندی و بیان مفاهیم از دیگر چیزهایی هستند که به صورت بسیار ساده ای و صرفا با بازی کردن یاد خواهید گرفت.

نرم افزار Vocly از بیش از 50 زبان زنده جهان (از جمله فارسی) پشتیبانی می نماید؛ امکان تست مکالمه و شنیدن زبان جدید را دارید؛ سعی در تقویت حافظه شما با کارت های حافظه و تکنیک های یادگیری ذهنی بلندمدت دارد و دایما آموخته های قبلی شما را محک می زند.

قطعا Vocly یک برنامه کامل آموزش زبان نیست ولی به شما یاری می نماید در کنار اپلیکیشن های دیگر یا کتاب ها، فیلم های آموزشی و کلاس های زبان، بیشتر و بهتر یاد بگیرید.

اپلیکیشن Vocly را برای اندروید و iOS از منبع های گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید. این برنامه در هر دو پلتفرم رایگان است.

منبع

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: یک پزشک
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67378

به "با این اپلیکیشن در حالی که دارید بازی می کنید؛ یک زبان جدید بیاموزید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این اپلیکیشن در حالی که دارید بازی می کنید؛ یک زبان جدید بیاموزید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید