انتخاب غافلگیرکننده گریژمان در خصوص سرسخت ترین حریف فوتبالی

به گزارش مجله سرگرمی، تهران - خبرنگاران - آنتوان گریژمان ستاره تیم اتلتیکو مادرید در دوران حرفه ایش با یک دوجین ستاره بزرگ رقابت نموده اما آگاهی از انتخاب وی در خصوص بهترین حریفی که تاکنون با وی روبرو شده است، بی شک شما را غافلگیر خواهد نمود.

انتخاب غافلگیرکننده گریژمان در خصوص سرسخت ترین حریف فوتبالی

به گزارش خبرنگاران، تارنمای خبری یورو اسپورت روز سه شنبه نوشت: گریژمان علاوه بر تقابل های مکرر با لیونل مسی فوق ستاره آبی اناری ها در لالیگا، تابستان سال گذشته نیز در جام دنیای به همراه تیم ملی کشورش با آلبی سلسته و کاپیتان کوچک این تیم روبرو شد.

گریژمان که هفته گذشته بار دیگر در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کریستیانو رونالدو فوق ستاره پیشین رئال و کنونی یوونتوس رفت، ظاهرا به دنبال کمی دردسر است چرا که در پاسخ به این پرسش که کدام بازیکن بهترین حریف دوران فوتبالی وی بوده، هیچ اشاره ای به ستاره پرتغالی نکرد.

در حقیقت مرد فرانسوی اتلتیکو به جای تمجید از حریفان مستقیم و اصلی خود، فرانک دی یونگ هافبک هلندی را که تابستان به بارسا خواهد پیوست، سرسخت ترین حریف دنیا دانست.

ارنستو والورده سرمربی تیم بارسلونا نیز بی شک از تمجید گریژمان از خرید هلندی اش خشنود خواهد شد؛ بازیکنی که تا خاتمه فصل جاری، با قراردادی 5 ساله به ارزش 75 میلیون یورو به نیوکمپ نقل مکان خواهد نمود.

گریژمان در پاسخ به پرسشی در خصوص انتخابش در خصوص بهترین حریفی که تاکنون با وی روبرو شده است، گفت: جواب من دی یونگ است چرا که بارها سعی کردم او را تحت فشار قرار دهم و هرگز پیروز نشدم.

وی ادامه داد: بهترین بازیکن تمام دوران ها؟ بی شک این انتخاب برای هر دوره ای متفاوت است اما نظر من روی رونالدو یا مسی است.

ورزشی**3991**2024

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13816

به "انتخاب غافلگیرکننده گریژمان در خصوص سرسخت ترین حریف فوتبالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب غافلگیرکننده گریژمان در خصوص سرسخت ترین حریف فوتبالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید