افشای برخی مشخصات گوشی پرچمدار ردمی K50

به گزارش مجله سرگرمی، اگرچه سری گوشی های پرچمدار آینده Redmi K50 به نام جانشین سری K40 قرار است در سه ماهه اول سال 2022 عرضه شوند اما یک افشاکننده سرشناس دنیای فناوری در شبکه اجتماعی ویبو فاش کر ده است که این سری به احتمال فراوان به تراشه های پرچمدار Snapdragon 888 و Snapdragon 895 و همچنین سیستم های سریع شارژ 100 و 120 واتی، مجهز خواهند شد.

افشای برخی مشخصات گوشی پرچمدار ردمی K50

به گزارش خبرنگاران، سری K40 بهترین گوشی های هوشمند ردمی است که امسال عرضه شد. این سری شامل Redmi K40 Redmi K40 Pro+ ،Redmi K40 Pro و Redmi K40 Gaming Edition است. این سری شامل چند مدل مجهز به بهترین تراشه های سری اسنپدارگون کوالکام بود و همین امر سبب شد تا این گوشی ها به محبوبیت قابل توجهی در میان کاربران دست یابند. اکنون این سازنده چینی قصد دارد تا جانشین این گوشی ها را با نام سری Redmi K50 در سه ماهه اول سال 2022 روانه بازار کند اما این سری از هم اکنون مورد توجه تحلیل گران دنیای فناوری قرار گرفته و شایعات زیادی حول آن، در حال انتشار است.

در جدیدترین اطلاعات افشا شده از گوشی های سری Redmi K50، یک افشاکننده مطرح دنیای فناوری در شبکه ویبو با شناسه Bald Panda ادعا کرده است که یکی از مدل های این سری، مجهز به تراشه Snapdragon 888 خواهد بود. این افشاکننده همچنین گفت که دو مدل دیگر این سری هم از از تراشه اسنپدراگون 895 استفاده خواهند کرد. این تراشه نسل بعدی تراشه Snapdragon کوالکام است که انواع ارتقا یافته Snapdragon 888 خواهد بود هرچند که اخباری هم وجود دارد که می گوید این تراشه Snapdragon 898 نامیده می شود.

پیش از این، ما آگاهی پیدا کردیم که تراشه Snapdragon 898 دارای طراحی CPU سه خوشه ای است. در تراشه، فرکانس هسته فوق بزرگ باید 3.09 گیگاهرتز، فرکانس هسته بزرگ 2.4 گیگاهرتز و فرکانس هسته کوچک 1.8 گیگاهرتز باشد. از نظر فناوری، تراشه Snapdragon 898 با استفاده از فرایند 4 نانومتری سامسونگ در مراحل اولیه ساخته می شود که باعث عملکرد بهتر در موضوعاتی همچون مصرف برق و مسائل مربوط به گرمایش می شود.

شایان ذکر است که سه مدل در سری K50 شامل Redmi K50 ،Redmi K50 Pro و +Redmi K50 Pro وجود خواهد داشت. بیشتر ویژگی های این سه مدل ثابت خواهند ماند، اما تفاوت هایی در پردازنده ها، دوربین ها و شارژ سریع وجود خواهد داشت. علاوه بر این، برخی منابع فاش کردند که سری Redmi K50 برای اولین بار از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. البته گزارش هایی هم وجود دارد که سیستم شارژ سریع این گوشی ها 120 واتی خواهد بود اما برخی داده ها مدعی است که این سیستم شارژ سریع قدرتمند فقط مختص به مدل +Redmi K50 Pro است و دو مدل دیگر از شارژ سریع 67 وات بهره می برند. متأسفانه تا به امروز هیچ جزئیاتی در مورد صفحه نمایش و ظرفیت باتری Redmi K50 و Redmi K50 Pro منتشر نشد.

منبع: gizmochina ، technosports

نویسنده: مصطفی جرفی-خبرنگاران

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 155246

به "افشای برخی مشخصات گوشی پرچمدار ردمی K50" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای برخی مشخصات گوشی پرچمدار ردمی K50"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید