اعلام قیمت نهایی فیدلیتی به وسیله بهمن موتور

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مدیر عامل گروه بهمن از اولین مرحله فروش فیدلیتی در یکم تیر ماه اطلاع داد و گفت: فیدلیتی در مدل پنج سرنشین با قیمت 655 میلیون و مدل هفت سرنشین با قیمت 670 میلیون به صورت نقدی به فروش می رسد.

اعلام قیمت نهایی فیدلیتی به وسیله بهمن موتور

بعلاوه دیگنیتی هم به اسم اولین خودرو SUV کوپه فراوری داخل به فراوری انبوه و عرضه عمومی رسیده و طرح های فروش آن تکرار و این استمرار با جدیت دنبال می گردد.

وی ضمن تشکر از استقبال گسترده مشتریان از طرح های فروش دیگنیتی و بعلاوه تست رانندگی خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی ادامه داد که در کنار دیگنیتی، فراوری محصول فیدلیتی هم شروع شده و اولین مرحله فروش آن یکم تیر ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) است. فیدلیتی با دو مدل پنج و هفت سرنشین به بازار عرضه می گردد که نسخه پنج سرنشین با قیمت 655 میلیون و هفت سرنشین با قیمت 670 میلیون به صورت نقدی به فروش می رسد.

بیوک علیمرادلو، مدیر عامل گروه بهمن گفت: با وجود قطعات در انبارهای بهمن موتور و اینکه خط فراوری در شرکت بهمن موتور با سرعت در حال فراوری است و مدیریت شرایط به گونه ای است که امکان تحویل محصولات پیش فروش شده در زمان مقرر مهیا باشد اما تا کنون اجازه پیش فروش از سوی وزارت صمت داده نشده و برنامه ما فروش فوری است.

فیدلیتی، خودروی استراتژیک گروه بهمن

علیمرادلو فیدلیتی را محصول استراتژیک بهمن موتور خطاب کرد و گفت: با خرید کامل پلتفرم، دانش فنی و انتقال تجهیزات برای این خودرو، برای اولین بار در کشور یک SUV داخلی فراوری می گردد. بعلاوه با ارائه دو محصول دیگر، در سبد محصولات سواری و خودروهای SUV محصولات متنوعی را تا سرانجام سال عرضه خواهیم کرد.

خودروهای کارکرده بالای 500 میلیون تومان

بر اساس اگهی های ثبت شده در سایت دیوار، فهرستی از خودروهای صفر در محدوده قیمتی 600 تا 900 میلیون تومان به دست آمده است.

خودروهای هایما S7 و هیوندای اکسنت مونتاژ با قیمت 660 میلیون تومان ثبت شده اند.

چری آریزو 6 اکسلنت، هیوندای i20 مونتاژ و سانگ یانگ تیوولی خودروهای هستند که در کانال 700 میلیون تومان معامله می شوند.

بعلاوه خودروی چری تیگو 7 IE با افزایش قیمت 2.4 درصدی قیمت نسبت به هفته گذشته، با قیمت 865 میلیون تومان ثبت شده است.

در جدول زیر فهرست خودروهای صفر در محدوده قیمتی 600 تا 900 میلیون تومان را مشاهده می کنید.(قیمت خودروها به صورت روزانه، بر اساس آنالیز میدانی معاملات اجرا شده در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه داران ماشین و تماس های روزانه با فروشندگان اتومبیل استخراج می گردد.)

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 151530

به "اعلام قیمت نهایی فیدلیتی به وسیله بهمن موتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام قیمت نهایی فیدلیتی به وسیله بهمن موتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید