استعفای ناگهانی از تیم ملی عمان ، فربیک به العین می رود؟

به گزارش مجله سرگرمی، استعفای ناگهانی از تیم ملی عمان ، فربیک به العین می رود؟

استعفای ناگهانی از تیم ملی عمان ، فربیک به العین می رود؟

پیم فربیک، مربی هلندی عمان که با این تیم قهرمان جام خلیج فارس شده بود و در جام ملت های آسیا هم نتایج خوبی گرفت، با تصمیمی غیرمنتظره از سمتش استعفا کرد.

مربی هلندی که در سال 2017 راهنمایی عمان را به عهده رگفت و قراردادش را تا ژوئن 2020 تمدید نموده بود، نامه استعفایش را چهارشنبه به شیخ سالم الوهیبی، رئیس فدراسیون فوتبال عمان تقدیم کرد. وهیبی ضمن پذیرش این استعفا، به هیات رئیسه دستور داد بلافاصله جلسه ای اضطراری تشکیل گردد. -

وهیبی در این باره به خبرنگاران گفت: پیم فربیک به دلایل شخصی کناره گیری کرد، چرا که می خواست زمان بیشتری کنار خانواده اش در هلند بگذراند. هیات رئیسه استعفای او را پذیرفت و برایش آرزوی خوشخبتی دارد. او دوران خوبی با تیم ملی عمان داشت و در ژانویه 2018 توانست پسران تیم ملی را در کویت به دومین قهرمانی جام خلیج فارس برساند. در جام ملت های آسیا هم او تیم را برای اولین بار در تاریخ به مرحله حذفی رساند.

عمان در یک هشتم نهایی جام ملت ها نمایش خوبی مقابل ایران داشت، ولی در نهایت با دو گل بازنده شد. عملکرد فربیک که سابقه مربیگری در تیم ملی استرالیا و کره جنوبی را هم دارد با تمجید اکثر کارشناسان فوتبال عمان روبرو شد و خودش هم مایل به ادامه همکاری بود، ولی استعفای ناگهانی اش خیلی ها را غافلگیر کرد. زمزمه هایی شنیده می گردد که فربیک می خواهد در العین امارات جانشین زوران مامیچ گردد که راهنمایی الهلال را به عهده گرفته.

12

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12105

به "استعفای ناگهانی از تیم ملی عمان ، فربیک به العین می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای ناگهانی از تیم ملی عمان ، فربیک به العین می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید